لیگ برتر والیبال| پیکان به نیمه‌نهایی رسید/ گنبدی‌ها تسلیم نشدند؛ جدال برای بقا در بازی سوم

21:48 - 25 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال| پیکان به نیمه‌نهایی رسید/ گنبدی‌ها تسلیم نشدند؛ جدال برای بقا در بازی سوم
تیم والیبال پیکان در بازی دوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی لیگ برتر مقابل گیتی‌پسند به پیروزی رسید و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه نهایی شد.

خبرگزاری میزان - تیم‌های پیکان تهران و گیتی‌پسند اصفهان در دومین دیدار از سری سه‌تایی پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار ۳ بر صفر به سود پیکان تمام شد.

شاگردان پیمان اکبری در سه ست متوالی این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ حریف اصفهانی را شکست دادند و به‌عنوان نخستین تیم، راهی نیمه نهایی شدند.

بازی نخست این دو تیم با حساب ۳ بر یک به سود پیکان تمام شده بود.

در بازی بعدی امروز، تیم‌های چادرملو اردکان و فولاد سیرجان با هم روبه‌رو می‌شوند.

*پلی‌اوت لیگ برتر والیبال| تکلیف تیم سقوط‌کننده به بازی سوم کشید

تیم‌های شهرداری گنبد و نیان الکترونیک خراسان در دومین دیدار از سری سه‌تایی پلی‌اوت لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در سالن خانه والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب ۳ بر ۲ به سود شهرداری به پایان رسید.

گنبدی‌ها در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۱ برنده شدند و ست‌های دوم و چهارم را ۲۳ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ واگذار کردند تا دو تیم در بازی شماری، یک - یک مساوی شوند.

دیدار نخست این دو تیم با حساب ۳ بر ۲ به سود تیم مشهدی تمام شده بود.

به این ترتیب، بازی سوم تعیین‌کننده تیم سقوط‌کننده به دسته یک خواهد بود. سقوط هر یک از نمایندگان مشهد یا گنبد برای جامعه والیبال، جای تأسف خواهد داشت. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *